• logo
  • osnovna stranica
  • Municipal Court in Čapljina

    Go to main content
    BosanskiHrvatskiSrpskiСрпскиEnglish

    Odluka o dodjeli Ugovora u postupku izravnog sporazuma

    02.09.2024.

    BOSNA I HERCEGOVINA

    FEDERACIJA BOSNE I HERCEGOVINE

    HERCEGOVAČKO-NERETVANSKI KANTON/ŽUPANIJA

    OPĆINSKI SUD U ČAPLJINI

    Broj: 053-0-Su-24-000613-6

    Čapljina, 02.09.2024. godine

     

     

    Na temelju članka 87. stav 3. i člana 90. Zakona o javnim nabavkama Bosne i Hercegovine („Službeni glasnik Bosne i Hercegovine“ broj 39/14),  članka 9 i 11.. Pravilnika o postupku izravnog sporazuma Općinskog suda u Čapljin broj: 053-Su-15-000134 od 17.02.2015. godine (u daljem tekstu Pravilnik),u postupku javne nabavke izravnim sporazumom za nabavku klima uređaja, predsjednica suda donosi,

     

    ODLUKU

    o dodjeli Ugovora u postupku izravnog sporazuma

     

    Član 1.

     

                Prihvata se ponuda ponuđača S.O.R. TERKEŠ Čapljina, broj: 01-08/24 od 26.08.2024. godine, pa mu se dodjeljuje Ugovor za  nabavku 3 (TRI) uredska ugradbena plakara u iznosu  od 6.000,00 KM (slovima: šesttisuća KM) bez PDV-a.

     

    Član 2.

     

                Prijedlog Ugovora o nabavci dostavit će se na potpis firmi S.O.R. TERKEŠ Čapljina  u roku od deset dana, računajući  od dana donošenja ove Odluke.

     

    Član 3.

     

                Za realizaciju ove odluke zadužuje se Povjerenstvo za nabavku i  računovodstvo suda

     

    Član 4.

     

                Ova odluka stupa na snagu danom donošenja, a objavit će se na internetskoj stranici Suda, istovremeno sa upućivanjem ponuđačima koji je učestvovao u postupku  javne nabavke.

     

     

    Obrazloženje

               

    Postupak  javne nabavke 3 (tri) uredska ugradbena plakara za potrebe ovog Suda, putem izravnog sporazuma, pokrenut je Odlukom o pokretanju postupka javne nabavke broj: 053-0-Su-24-000613 od 21.08.2024. godine.

    Procjenjena vrijednost javne nabavke je 6.000,00, KM,  bez PDV-a

     

    Shodno članu 2. Pravilnika o postupku izravnog sporazuma, u cilju provođenja postupka javne nabavke 3 (tri)  uredska ugradbena plakara,   upućen je poziv za dostavu ponude slijedećim ponuđačima:

     

    1. MIDECO d.o.o. Mostar, Ortiješ 87,
    2. S.O.R. TERKEŠ Čapljina, Bobanovo naselje b.b.
    3. INTERIJERI ŠIMUNOVIĆ d.o.o. Čapljina, Zvirovići 149,

     

    Povjerenstvo za javnu nabavku u postupku nabave 3 (tri) uredska ugradbena plakara dostavilo je predsjednici suda dana 02.09.2024.godine zapisnik o pregledu i ocjeni ponuda  br. 053-0-Su-24-000302-5, sa preporukom o izboru najpovoljnijeg ponuđača.

    U postupku po zapisniku o ocjeni ponude je utvrđeno da je Povjerenstvo  blagovremeno zaprimilo  ponude i o tome sačinilo zapisnik u kojem je utvrđeno slijedeće:

    -da su zaprimljene 3 ponude,

    -da ponude ponuđača MIDECO d.o.o. Mostar i INTERIJERI ŠIMUNOVIĆ d.o.o. nisu prihvatljive niti uzete u dalje razmatranje jer ponuđeni iznos cijene  je veći od procijenjene vrijednosti ove javne nabavke.

    -da je ponuda ponuđača S.O.R. TERKEŠ Čapljina sa ponuđenom cijenom prihvatljiva

    U postupku donošenja ove odluke izabran je ponuđač S.O.R. TERKEŠ Čapljina, jer je analizom dostavljene ponuda ocjenjeno da ponuda ovog ponuđača, garantira adekvatnu razmjenu vrijednosti za novac, obzirom da prema traženoj specifikaciji robe  ispunjava sve  uvjete koji su  traženi u postupku nabavke.

     

     

    Shodno navedenom odlučeno je kao u članku 1.ove Odluke.

     

     

                                                                                                 Predsjednica

                                                                                                              Emilija Zrnić 

     

     

     

     


     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    You are reading an article on:
    29 VIEWS
    Copied
    Back to top

    Odluka o dodjeli Ugovora u postupku izravnog sporazuma

    02.09.2024.

    BOSNA I HERCEGOVINA

    FEDERACIJA BOSNE I HERCEGOVINE

    HERCEGOVAČKO-NERETVANSKI KANTON/ŽUPANIJA

    OPĆINSKI SUD U ČAPLJINI

    Broj: 053-0-Su-24-000613-6

    Čapljina, 02.09.2024. godine

     

     

    Na temelju članka 87. stav 3. i člana 90. Zakona o javnim nabavkama Bosne i Hercegovine („Službeni glasnik Bosne i Hercegovine“ broj 39/14),  članka 9 i 11.. Pravilnika o postupku izravnog sporazuma Općinskog suda u Čapljin broj: 053-Su-15-000134 od 17.02.2015. godine (u daljem tekstu Pravilnik),u postupku javne nabavke izravnim sporazumom za nabavku klima uređaja, predsjednica suda donosi,

     

    ODLUKU

    o dodjeli Ugovora u postupku izravnog sporazuma

     

    Član 1.

     

                Prihvata se ponuda ponuđača S.O.R. TERKEŠ Čapljina, broj: 01-08/24 od 26.08.2024. godine, pa mu se dodjeljuje Ugovor za  nabavku 3 (TRI) uredska ugradbena plakara u iznosu  od 6.000,00 KM (slovima: šesttisuća KM) bez PDV-a.

     

    Član 2.

     

                Prijedlog Ugovora o nabavci dostavit će se na potpis firmi S.O.R. TERKEŠ Čapljina  u roku od deset dana, računajući  od dana donošenja ove Odluke.

     

    Član 3.

     

                Za realizaciju ove odluke zadužuje se Povjerenstvo za nabavku i  računovodstvo suda

     

    Član 4.

     

                Ova odluka stupa na snagu danom donošenja, a objavit će se na internetskoj stranici Suda, istovremeno sa upućivanjem ponuđačima koji je učestvovao u postupku  javne nabavke.

     

     

    Obrazloženje

               

    Postupak  javne nabavke 3 (tri) uredska ugradbena plakara za potrebe ovog Suda, putem izravnog sporazuma, pokrenut je Odlukom o pokretanju postupka javne nabavke broj: 053-0-Su-24-000613 od 21.08.2024. godine.

    Procjenjena vrijednost javne nabavke je 6.000,00, KM,  bez PDV-a

     

    Shodno članu 2. Pravilnika o postupku izravnog sporazuma, u cilju provođenja postupka javne nabavke 3 (tri)  uredska ugradbena plakara,   upućen je poziv za dostavu ponude slijedećim ponuđačima:

     

    1. MIDECO d.o.o. Mostar, Ortiješ 87,
    2. S.O.R. TERKEŠ Čapljina, Bobanovo naselje b.b.
    3. INTERIJERI ŠIMUNOVIĆ d.o.o. Čapljina, Zvirovići 149,

     

    Povjerenstvo za javnu nabavku u postupku nabave 3 (tri) uredska ugradbena plakara dostavilo je predsjednici suda dana 02.09.2024.godine zapisnik o pregledu i ocjeni ponuda  br. 053-0-Su-24-000302-5, sa preporukom o izboru najpovoljnijeg ponuđača.

    U postupku po zapisniku o ocjeni ponude je utvrđeno da je Povjerenstvo  blagovremeno zaprimilo  ponude i o tome sačinilo zapisnik u kojem je utvrđeno slijedeće:

    -da su zaprimljene 3 ponude,

    -da ponude ponuđača MIDECO d.o.o. Mostar i INTERIJERI ŠIMUNOVIĆ d.o.o. nisu prihvatljive niti uzete u dalje razmatranje jer ponuđeni iznos cijene  je veći od procijenjene vrijednosti ove javne nabavke.

    -da je ponuda ponuđača S.O.R. TERKEŠ Čapljina sa ponuđenom cijenom prihvatljiva

    U postupku donošenja ove odluke izabran je ponuđač S.O.R. TERKEŠ Čapljina, jer je analizom dostavljene ponuda ocjenjeno da ponuda ovog ponuđača, garantira adekvatnu razmjenu vrijednosti za novac, obzirom da prema traženoj specifikaciji robe  ispunjava sve  uvjete koji su  traženi u postupku nabavke.

     

     

    Shodno navedenom odlučeno je kao u članku 1.ove Odluke.

     

     

                                                                                                 Predsjednica

                                                                                                              Emilija Zrnić